Autor Thema: Northwind Reviews  (Gelesen 26173 mal)

<Horus-Nikopol>

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #45 am: Oktober 06, 2006, 08:01:34 Nachmittag »
Great. I'm back from Egypt and the album has been sent back to Amazon because I wasn't here to receive it.

I'm dying here, you guys. Just so you know.   :angry:

Does the world's No.1 Falconite deserve this? (runs quickly)

AngelOfMusic

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #46 am: Oktober 06, 2006, 11:36:39 Nachmittag »
Zitat von: "<Horus-Nikopol>"
Great. I'm back from Egypt and the album has been sent back to Amazon because I wasn't here to receive it.

I'm dying here, you guys. Just so you know.   :angry:

Does the world's No.1 Falconite deserve this? (runs quickly)


No, because I already got mine in the mail almost immediately.  ;)

Radagast

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #47 am: Oktober 07, 2006, 09:45:49 Vormittag »
Zitat von: "AngelOfMusic"
Zitat von: "<Horus-Nikopol>"
Great. I'm back from Egypt and the album has been sent back to Amazon because I wasn't here to receive it.

I'm dying here, you guys. Just so you know.   :angry:

Does the world's No.1 Falconite deserve this? (runs quickly)


No, because I already got mine in the mail almost immediately.  ;)

Oooh snap. :lol:

Well looks like I finally  managed to figure out Metal Blade's shop and get a response from them, so I should have the album before too long.

Prab

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #48 am: Oktober 07, 2006, 10:09:54 Vormittag »
@Birdie

man, that's annoying :(
hope you'll get the album soon!

Stridström

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #49 am: Oktober 07, 2006, 07:34:56 Nachmittag »
Tjena - det här bli ett helsvensk inlägg, den som känner för att översätta är välkommen att göra så.

Vill bara berätta att jag har lyssnat på metal och musik i allmänhet av alla slag i många år , men den dagen jag hörde Falconer för fösta gången kände jag att: det här nog var det bästa jag hört på alla sät och vis. Instrumentalt, textmässigt, melodimässigt, rätt tyngd och rytm - allt! - och framförallt så hade sångaren en fantastisk röst som passade som hand i handske med allt jag hörde! - Matthias Blad
Döm om min förvåning när jag fick höra av mer uppdaterade "hardcore" metalskallar att sångaren minsann skulle sluta med Falconer (!) och börja med musikaler, eller liknande...
Den dagen tänkte jag att det i sanning var en stor sorg för all musik och i synnerhet metal, för vilken symbios (!) som skulle till att splittras.
Nog för att det lät bra på alla vis även därefter och jag lyssnade såklart på Falconer även efter detta, men allt stämde ändå inte till 100%

Därför blev jag väldigt glad när jag fick läsa att Falconer nyss släppt en ny skiva, i Hi-fi & musik - Northwind - och jag sitter nu här och vill bara berätta att även om jag inte än lyssnat på skivan så är jag i färd med att köpa den fortast möjligt, och jag är oerhört lättad över att folk tagit sitt förnuft tillfånga och låter världens bästa grupp fortsätta att berika musikvärlden.

Falconer är på alla vis i sanning en musikalisk fullträff!

Robert

Stridström

  • Gast
lallarsvingar...
« Antwort #50 am: Oktober 07, 2006, 08:30:21 Nachmittag »
Glömde skriva det, jag tycker även att produceringen och mixningen av Falconers musik är förstklassig!
Här ska man veta att jag i stort är snudd på perfektionist och med bättre ljudåtergivning på senare år så har jag förstått varför exempelvis "Maiden" nu har tappat mycket personlig mark, och så få andra än Falconer håller måttet.
Detta är verkligen något som måste klargöras tydligt, för har man lagt ner många sköna tusingar på sin musik ska det såklart låta bra, allt annat är oacceptabelt.

Falconer ÄR perfektion!

// Robert

Storm

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #51 am: Oktober 07, 2006, 09:17:54 Nachmittag »
Why do you not write in english so all the people who are NOT swedish understand what you say?

The Black Knight

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #52 am: Oktober 07, 2006, 10:23:13 Nachmittag »
I think someone will translate it pretty soon...

<Horus-Nikopol>

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #53 am: Oktober 08, 2006, 12:01:48 Vormittag »
Wäre wünschenswert.

jakob_hasse

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #54 am: Oktober 08, 2006, 12:31:53 Nachmittag »
Yes please, I talk very badly Schweden!
 

Prab

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #55 am: Oktober 08, 2006, 07:03:52 Nachmittag »
Hey guys!

Just added 3 new reviews by people who really dig "Northwind".
Check them out in the first posting :)

jakob_hasse

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #56 am: Oktober 08, 2006, 07:38:49 Nachmittag »
I like the italian very much... I can help but wonder why Chapters still seems much longer than northwind even though it has 9 tracks fewer...
 

Storm

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #57 am: Oktober 08, 2006, 08:00:32 Nachmittag »
I liked the italian aswell.

It is funny how different these reviews tend to get if the reviewer likes that kind of metal or not...:)

Esde

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #58 am: Oktober 09, 2006, 11:22:34 Vormittag »
About Mathias killing albums is outrageous!

He's truly the best singer i've ever heard. The new album is so great, can't stop listening to it. BIG thanks to falconer for making such great music. In me you got another fan for life!

kiss, thx bye for now.

Prab

  • Gast
Northwind Reviews
« Antwort #59 am: Oktober 11, 2006, 10:52:21 Vormittag »
Added one new review - with a rather mixed opinion.